melupakan seseorang yg kita sayang :( Rabu, 22 Februari 2012 @ 6:33 PG
salam blogger kepada semua :) saya dah lama n malas nk update blog sebenarnya . tapi kali ni saya nak cerita tentang kesedihan dialami :( kita sayang kan seseorang to , tapi dia tidak menghargai kasih sayang saya. walaupon A dah ada aweks tapi boleh kan kita berkawan ? susah sgt pon , tapi A nk jugak maki hamun . takpe selagi boleh redha saya redha okey . saya try nk lupakan awak , tapi saya tk boleh :( saya jelly tgok A . walaupon saya dh delete num A tapi still ingt . cmne nk lupakan ?????????


btw kita nk try jugak lupakan A . saya tknk gangu relay A lagi -,-' biarlah saya berduka disini . semoga awak disana bahagia :'( saya text A smlm , saya nk luahkan semua perasaan saya , tapi A balas FUCKKKKK KAU . hmmm :( yes i know it . thanks sgt2 okeyyy -,-' tapi saya tahu A , mybe satu hari nanti A akan cari saya n mintak maaf kat saya :* waitt n see . cinta tak kemana if disayangi oleh seseorang <3 hmm .

         dimana kasih sayang yang sebenarnya ??? hmm :(
                                 terima kasih buat saya cmni :')