moto ouhh moto :( Khamis, 17 Mac 2011 @ 10:55 PTG
weh moto aku rosak laa .
moto cam gampangg laa .
ble mak aku nak beli moto baru utk aku ni :(
cam org gilaa dok uma .
keje aku MAKAN n TIDO je !!
gerammm. grrr :p
aryto laa pg KKB nak jumpe aiman punya pasal moto aku rusak taw .
agak menyesal laa jugak :(
******************
pet dah cuak dah time to .
aku lagi laa .
bayangg kan kat tepi jalan plak rosak . HUH .
aku rasa nak jual moto ni aku nak beli moto baru .
moto ex5 oke tak ?
tapi cm minah rempit plak dah .
takpe janji aku leh pegi jalan2 jauh .
dah tak heran lg .
HAHA :DD
ble takda moto susah plak nak kuar ?
ume pet pon aku tak pehi .
busan tahap vavi laaa .
HOHHH ;p