sekolah sg choh sukan :) Jumaat, 11 Mac 2011 @ 9:43 PTG
tadi pagi aku dtg uma pet bieber .
ajak pegi sekolah sg choh .
pasto pet pon mandi laa .
agak lama gak laa . but aku saba laa :(
then pegi amek helmet kat uma nenek dia .
pasto teros nek moto aku pegi sana .
aga segan gak laa :(
tapi takpe wat muka tak malu sudah .
HAHAHA :D 
***************************
smpai je !
ramai plak yg knl aku nan pet bieber ni .
HOT jugak kan ?
jgn perasan laaa kata AIMAN .
siap dapat makan lg taw .
to yg aku suka to .
HIHIHI :)
***************
tegok eton , rod , eyka , anep , miral lari .
laju nan kelakar doe :)
hebak2 belaka .
tapi bdk serendah lagi hebak laaa .
waaa caya sama lu laaa :)
tapi aku bengang nan BF aku to ! 
wat cm aku tak ada jea .
pdhal dia yg ajak aku dtg .
dgn semangat aku pakai tudung lg taw .
cun melecun laaa :DD 
*************************
sekolah dia agak meriah jgk laa pd sekolah aku .
pasto bdk2 sekolah dia agak kelang kabut sket laaa ;(
sound2 org if nak gaduh jum laaa .
bodoe gyle .
aku hormat bile dtg sekolah org taw .
beragak laaa .




palingg penting muka eton @ fan radi .
kelakar doe !
HAHAHAH ;D