budak bajet hot . Selasa, 8 Mac 2011 @ 12:02 PG
ni theyra anuar !!
woi pundek !
ex aku sapa lg aku nk haa ?
babingg tol !
dah laa dressup nak sama nan aku .
tiru ???
dah laa dok kat ceruk22 hutan nun .
if miskin ckp je miskin jgn nak bajet kaya la .
SUMPAH aku tak paham nan peragai kau .
apa masalah kau ???
if nak HOWT bleh tp ckp laa dgn aku .
boleh aku tolong kenal kan kau nan mbe aku laa .
bukan susah pon :) grrrrrrr ;p
kau jgn sampai aku ilang sabar aku ?
pecah pale otak kau nty .
nak bajet ada NIKON plak ?
if takda2 laa . nak poyo2 plak !!!
pukimak !!