dah sebulan :( Selasa, 22 Februari 2011 @ 3:47 PG
esok 23.02.2011 .
kol 11.30 genab arwah nurul ashikin binti indra telah meninggal kan kita .
cykin aku sayang kau doe :(
knpe kau tinggal kan aku ?
mybe ALLAH lg sayang kan kau kot .
aku menggucapkan AL-FATIHAH utk kau weh .
aku harap kau ditempat org2 beriman k .
kau takda !
takda sapa nak menyerikan hidup aku :(
tkda dah org dah nak belaja nan aku , tkda org dah nak kacau2 , takda org yg nak hangout nan aku , takda org nak gaduh nan cikgu , takda org dah nak hepykan mak aku ,
tapi kau meninggal amat terseksa taw .
aku sedih sangat tgok kau time 50 50 to .
kau jgn risau k , aku jaga WAWA kau to oke .
kau knl MASTURINA kan ?
dulu dia punya sombong kan nan kita .
tibe2 smlm dia tnya kau weh !
INA: betoi ke sha tkda ?
AKU: betoi laa.
INA: tak caya cakap aku .
AKU: aku ckp asal skrg bru kau nak tnya ? slama ni punya men sombongg lg !
AKU: marah dia taw .
sebakk gyle :(
AKU TETAP DOAKAN KAU OKE .
NURUL ASHIKIN BINTI INDRA .
tetap dalam ingatan aku .
muahxxx ;DD