tetap disisi dia . Rabu, 14 Disember 2011 @ 4:51 PG




ahmad izauddin bin abu hanifah .
budak atas ni pakwe kesayangan kita taw .
dia ni cm kita jugak , suka snap gamba :)
so bila kami dah berdua apa lagi keje snap gamba jela . HAHA :)
dulu 2 bulan dia tinggal kita , kita pon tkda gambar baru .
bila dah bersama amboiiiiii -,-'
haha ,
dia jauh mcm mana pon , kau tetap dihatiku taw sayang .
orang lain ada buat kau mcmni tak sayang ?
takda kan , so diam . haha
aku sayang kau sangat2 , ketat2 , rapat2 :) 
kau sayang aku tak ?
sebenarnya tkthu nk cerita apa doe .
cer kau plak update . HAHA :) 
bru tak pening otak aku . haha ngek (Y)
aku tknak tinggal kau lagi .
kau pon jangan tinggal kan aku lagi ye :*
cukup lha harito kau tinggalkan aku sayang .
cm orang gila dibuat tawtaw :p
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA =='
gambar kat atas to time kami hang sabtu 10/11/2011 .
MUKA DUADUA sakai ken :) 
btw kami tetap BERSAMA .
muahhhhhh :*