kenapa susah untuk melupakan kau :'( Jumaat, 28 Oktober 2011 @ 6:53 PG
sumpah dol aku susah nk lupakan kau :'( kenapa ? walaupon aku dah ada bf tapi aku takleh nklupa kan kau, yela . kita couple dr aku form2 lagi then kita lost contc pasto kita bertemu kembali .sumpah aku still sayang kau . aku tahu kau dah benci aku sampai kau remove fb aku ? haha -,- 7bulan 4hari je kita couple buang cmto saja ;( takpe lhaa .. nk buat cmne? dah takdir yg mentukannya . so redha jela -,- APTB . aku tahu kau nk enjoy? okey so go on okey :/ gembira sampai puas ? ble kau kata nk ftf . aku tgu je. haha . jgn cerita je okey . aku tahu kau sayang aku lagi, tapi kau punya ego n mbe2 kau to kau jd cmto . haha . yg lepas lepas kan jela :) hope kau hepy dgn life kau ye :) kau nk mbe dgn aku ? tarak hal.. aku malas nk bergaduh2 ni. lagipon aku nk SPM so paham2 jela :) gamba kau dlm bilik pon still tergantung lagi ==' sebab aku syg kau lagi. hmm -,-


i need you :(