exam sudah bermula * Isnin, 9 Mei 2011 @ 1:43 PG
hari ini bermula lhaa exam pertengahan tahun .
tapi aku tak study pape pon .
sbb aku malas nak study * takthu lhaa knpe .
tapi tadi exam BAHASA MELAYU aku dpt buad .
hmmm ! takthu lepas ke tak ?
haha .
biasa lhaa budak pandai kan mmg cmto takyah study .
bila susah ternganga sudah .
macam to lhaa if nak tahu peragai hudaa dawkinns.
HAHA ;D
yang aku suka jawab bila exam ?
BAHASA MELAYU .
MATHEMATIC .
SCIENCE .
SASTERA .
yg len to tak suka .
lagi2 
SEJARAH .
BAHASA INGGERIS .
menyampahh aku bile nak jawab .
sbb aku tak paham .
cikgu ajar aku tido nan pet bieber . hiks
********
cikgu yg ajar pon membusankan jea .
mana tak nya .
tapi aku nak buad bersungguh nak tunjuk kat mak aku 
yang aku pandai tapi malas jea.




demi makjah aku akan tunjuk kan <3