ahmad izzaudin Selasa, 29 Mac 2011 @ 11:43 PTG


ni ahmad izzaudin bin abu hanifah kot .
dia stay kt batu16 rawangg .
dia ni ex aku lhaa .
tapi dia rapat nan aku dari dulu smpai sekarang lhaa .
walaupon dah ex kan .
dia ni soh aku carik kan GF utk dia ?
tapi aku nak carik sapa ye ?
dia nak lawa2 , baik , setia .
aduhh :(
dia ni setiap hari mahu gaduh nan aku .
tak sah laa if tak carik pasal nan aku .
sampai aku naik hangin lhaa kat dia .
geram je :p grrr.
tapi aku ni penyabar lha ?
penyabar ke ?
HAHA :D
tegok lhaa kat FB aku if takda muka dia tak sah lhaa .
 
 
 
 
oden jangan marah taw :)