zura HOWT :) Ahad, 6 Februari 2011 @ 11:38 PTG
ni zura dgn BF dia.
cantik kan. 
tp aku tak rapat dgn dia sbb dia terlalu howt sgt.
mana ada taste nak kawan dgn aku ?
HAHA :))
hope korg bhgia laa. sbb kau nan dia sweet sgt ouh :)
tak mcm aku . SINGLE :((
aku rendu kau sgt zura .
dah laa sombong dgn aku.
kata BESTIE TERHEBATT :DD
pape pon ttp aku sayangg kau .
muahhh (x
kem slm kat BF kau ?
ckp aku nak knl taw.
HAHA :)
takda laa aku gurau je .
TAMATT :((