wawa eunice . Isnin, 14 Februari 2011 @ 4:53 PG
wawa eunice lahh ni .
dulu time kanak2 dia selalu kacau aku n arwah sha .
tp skrg dah sombong tahap gaban .
meseg tak !
kument kt FACEBOOK pon tak !
agak geram juga laa . grrrrr !
saba je aku .
pasto ble aku tego je tibe2 je dia weplai sapa ni?
sampai haty dah tak knl aku kan.
yela aku sapa kan smpai kau dah tak knl :((
aku kan tak cantik , tak HOTT .
sbb to kau pandangg serong kat aku kankan.
pape pon aku tetap sayangg kau taw .
aku nak kita cm kanak2 dulu laa :DD
arwah pon dah tinggal kan kita .
dia pnh ajak aku jumpe kau kat PAVILLION tp kita tak sempat laa :(
hmm ;((
iloveyousoomuchh :)